marți, 11 iunie 2013

Orce răsărit de soare



Orce răsărit de soare mă rog ca să mă găsească
Veghind la poarta înţelepciunii şi culegând mană cerească
Mă rog să cresc prin credinţă şi să fiu puternic şi tare
Cuvântul Lui Dumnezeu să rămână în mine să-l spun la fiecare.

Şi astfel vom vedea pe cel rău respins ,alungat şi biruit
Şi nu voi mai fi spre rău atras,înşelat, momit şi apoi dispreţuit
Mă rog să cresc în credinţă mâncând o hrană bună aleasă
Hrana celor mari ce fac seminţiile şi lumea credincioasă.

Mă rog de-a Domnului casă ,păcatul să nu mă depărteze
Şi necredinţa, îndoiala,neîncrederea,şovăiala să nu mă acapareze
Vreau să rămân credincios şi vremuri de belşug şi abundenţă 
Şi Domnul Isus să-mi binecuvinteze a mea realitate şi existenţă.

Mă rog pentru fraţi pentru surori s-avem dragoste şi părtăşie
Să stăm în unitate sfântă creştină şi să primim în noi bucurie
Să avem amabilitate, bunătate în noi o inima neprihănită şi curată
Să fim Biserica preaiubită neântinată fără zbârcitură şi fără pată.

Orce răsărit de soare mă rog ca să mă găsească
Într-un Duh de rugăciune adunând   mană cerească
Aşteptând pe Domnul Slavei să întărească darul sfânt de vindecare
Să lucreze minuni şi vindecări măreţe prin Cuvântul Său şi a Sa chemare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare