duminică, 15 mai 2011

Mulțumesc Părinte

           



Mulțumesc Părinte Mulțumesc Părinte, Tatăl meu din ceruri

Pentru anul acesta vremelnic care a trecut

Mulțumesc pentru sfaturile Tale și învățături

Pentru tot ce m-ai învățat și am cunoscut

Din lucrurile de sus împletite în întelepciune.

 Mulțumesc de puterea dată spre a te lăuda

Mulțumesc și de îndrăzneala de-a mă ridica

În Numele Tău pentru a lupta lupta cea bună

Mulțumesc că mi-ai dat și biruință și cunună

Toate acestea în Numele Domnului Isus Hristos.


 Mulțumesc că mi-ai dat iarăși  ce aveam nevoie

Dărnicia Ta mi s-a descoperit în lucrurile esențiale

Ca să pot ușor pe calea Sfîntă  a alerga în voie

În lucrurile ce m-ai învățat în puterile spirituale

Ce trebuie roada credinței ca să le percepem.


 Multumesc de familia pe care Tu mi-ai dat-o

De cuvintele ziditoare ce mi-ai dat să vorbesc

De Împărăția Sfântă cerească ce mi-ai asigurat-o

Și de măsura generoasă de dragoste ca să iubesc

Căci Tu Doamne ești dragostea în noi întrupată.


 Mulțumesc pentru înțelepciunea dată cu dărnicie

Acelora ce ascultă de cuvânt și acelora care slujesc

Mulțumesc pentru binecuvântarea dată-n bucurie

Acelor ce lucrează cu evanghelia în chip duhovnicesc

Oameni noi pentru Împărăție născuți din apă și din Duh.


 Mulțumesc pentru rodire, roada Duhului dorită

Ea e cea mai importantă în lucrarea de zidire

Ea e cea mai valoroasă ,ea e cea mai urmărită

Ea e cea care ne umple mereu, cu viață fericită

Ea nu lasă roada firii ca să ne stăpânească. 


Mulțumim de neprihănirea descoperită-n cuvânt

Ce ne învață să facem bine fără urme de păcat

Mulțumim de judecata ce-o primim prin Duhul Sfânt

Cel care i se supune-i pedepsit și apoi este vindecat.

Dumnezeu lucrează întruna într-un mod deosebit. 


Mulțumesc Părinte Sfânt și de anul care vine cu avânt

Nu știm ce ne pregătești dar știm că Tu ne iubești

Și vei face să primim lucruri noi prin Duhul Sfânt

Ca să ne avîntămcu drag către lucrurile cerești

https://frumuseta.blogspot.comMulțumim încă o dată Tatăl nostru Sfânt din ceruri.                                                                26.12.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare