joi, 5 mai 2011

Chemarea la pocăință

„Pocăiţi-vă”, le-a zis Petru, „şi fiecare din voi să fie botezat în Numele lui Isus Hristos, spre iertarea păcatelor voastre; apoi veţi primi darul Sfântului Duh.

Faptele apostolilor 8:13
Chiar Simon a crezut; şi după ce a fost botezat, nu se mai despărţea de Filip şi privea cu uimire minunile şi semnele mari care se făceau.

Faptele apostolilor 8:36
Pe când îşi urmau ei drumul, au dat peste o apă. Şi famenul a zis: „Uite apă; ce mă împiedică să fiu botezat?”


Eu, da, v-am botezat cu apă; dar El vă va boteza cu Duhul Sfânt.”

Marcu 1:9
În vremea aceea, a venit Isus din Nazaretul Galileii şi a fost botezat de Ioan în Iordan.


Atunci a venit Isus din Galileea la Iordan, la Ioan, ca să fie botezat de el.

Matei 3:14
Dar Ioan căuta să-L oprească. „Eu”, zicea el, „am trebuinţă să fiu botezat de Tine, şi Tu vii la mine?”

Matei 3:16
De îndată ce a fost botezat, Isus a ieşit afară din apă. Şi în clipa aceea, cerurile s-au deschis, şi a văzut pe Duhul lui Dumnezeu coborându-Se în chip de porumbel şi venind peste El.


Este un singur Domn, o singură credinţă, un singur botez.




Am un botez cu care trebuie să fiu botezat şi cât de mult doresc să se îndeplinească!

Ioan 1:31
Eu nu-L cunoşteam, dar tocmai pentru aceasta am venit să botez cu apă: ca El să fie făcut cunoscut lui Israel.”

aici

Faptele apostolilor 8:38
A poruncit să stea carul, s-au coborât amândoi în apă, şi Filip a botezat pe famen.

Faptele apostolilor 9:18
Chiar în clipa aceea, au căzut de pe ochii lui un fel de solzi; şi el şi-a căpătat iarăşi vederea. Apoi s-a sculat şi a fost botezat.

Faptele apostolilor 11:16
Şi mi-am adus aminte de vorba Domnului, cum a zis: „Ioan a botezat cu apă, dar voi veţi fi botezaţi cu Duhul Sfânt.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare