joi, 28 aprilie 2011

E putere

            

                          Neprihăniţilor, bucuraţi-vă în Domnul şi măriţi prin laudele voastre sfinţenia Lui!

                                  Lumina este semănată pentru cel neprihănit,
                                  şi bucuria, pentru cei cu inima curată.

                               Cine umblă în neprihănire găseşte mântuirea,
                                dar cine umblă pe două căi strâmbe cade într-o    groapă.

                               Cine dă săracului nu duce lipsă,

                                Cine împarte cu un hoţ îşi urăşte viaţa 

                               Depărtează de la mine neadevărul şi cuvântul mincinos;

                           nu-mi da nici sărăcie, nici bogăţie, dă-mi pâinea care-mi trebuie.
                                Ca nu cumva, în belşug, să mă lepăd de Tine şi să zic:

                                                            Cine este Domnul?” 
                                          Sau ca nu cumva, în sărăcie, să fur
                                     şi să iau în deşert Numele Dumnezeului meu.

                                   Fiule, fii înţelept şi înveseleşte-mi inima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare